Reklama
Reklama

Orzeźwiający napój na chudnięcie. Jest pyszny i poprawia samopoczucie

Cynamon to przyprawa, która przede wszystkim kojarzy się z korzennym smakiem oraz rozgrzewającymi właściwościami. Mało osób pamięta jednak, że ma on niebagatelny wpływ na nasz organizm. Dzięki niemu możemy łatwiej poradzić sobie z problemami ze strony układu pokarmowego oraz zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób w przyszłości. Dowiedz się, jak przygotować orzeźwiający napój, który szczególnie sprawdzi się latem.

Cynamon to skarbnica cennych składników odżywczych. Poznaj jego właściwości i dowiedz się, jak przygotować napój, dzięki któremu lepiej zniesiesz upały.

Cynamon, jabłko i cytryna walczą z kilogramami

Cynamon uzyskiwany jest z kory cynamonowca cejlońskiego. Ma charakterystyczny, ciepły i korzenny smak, który ceniony jest szczególnie w przypadku ciepłych napojów oraz dań. Z jego dodatkiem możemy również przygotować chłodną lemoniadę o wspaniałych właściwościach.

Cynamon zawiera sporą dawkę polifenoli, dzięki którym spowalnia proces starzenie się organizmu, działa przeciwzapalnie i zmniejsza ryzyko wystąpienia w przyszłości nowotworów oraz chorób neurodegeneracyjnych. Cynamon jest niezwykle cenny również w przypadku osób, którym zależy na zachowaniu smukłej sylwetki oraz przyspieszeniu efektów odchudzania. Przyprawa uwrażliwia tkanki na insulinę, a przez to pomaga walczyć z nagłymi napadami głodu. Obniża również poziom cholesterolu oraz cukru we krwi. To naturalny spalacz tłuszczu, dzięki któremu odchudzanie jest prostsze i szybsze.

Napój wzbogacony jest o jabłka oraz sok z cytryny. Jabłka dodają błonnika, a przez to wspomagają perystaltykę jelit oraz łagodzą zaparcia i eliminują wzdęcia. Pomagają również utrzymać poczucie sytości na dłużej. Z kolei sok z cytryny to dodatkowa dawka antyoksydantów, dzięki którym nasz organizm wolniej się starzeje. Zatrzymują one działanie wolnych rodników i pomagają w zachowaniu młodego wyglądu skóry na dłużej.

Zobacz także: Skończył się problem z oponką na brzuchu. Przepis na sałatkę dostałam od dietetyczki

Przepis na wodę cynamonową z jabłkiem 

Do przygotowania wody cynamonowo-jabłkowej będziemy potrzebować:

  • 1 litr wody — przegotowanej, przefiltrowanej lub mineralnej,
  • 2 zielone jabłka,
  • 1 cytryna,
  • 1-2 laski cynamonu.

Wodę przelewamy do ładnego dzbanka. Cytrynę myjemy, kroimy na pół i wyciskamy. Do dzbanka dodajemy cały sok. Następnie myjemy i kroimy jabłka na drobną kostkę lub cienkie paski i również dodajemy je do wody. Na końcu wrzucamy do dzbanka 1-2 laski cynamonu. Składniki dokładnie mieszamy i wkładamy do lodówki na przynajmniej kilka godzin, a najlepiej na całą noc.

Tak przygotowany napój jest gotowy do picia. Możemy spożywać go na czczo oraz przed każdym posiłkiem. Już pół szklanki napoju może wpłynąć na nasz układ pokarmowy. Dzięki niemu nasz metabolizm przyspieszy, a my po posiłku nie będziemy musieli męczyć się z niestrawnością. 

Źródło: terazgotuje.pl

Zobacz też:

Domowa herbata na spalanie tłuszczu. Wystarczy trochę liści popularnego drzewa

Dietetyczka dała mi przepis na proteinowe brownie. Nie potrzebuję już żadnych słodyczy

Zatrzyj na tarce, dodaj trochę mąki. Odchudzający omlet, który uzależnia

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: napoje