Reklama
Reklama

Magda Gessler wyceniona na grube miliony. Forbes Women wybrał najcenniejsze marki osobiste

"Forbes Women" już kolejny raz daje nam znać, które kobiece marki w Polsce są najcenniejsze. W tegorocznym rankingu znalazły się nie tylko gwiazdy ze świata sportu, kina czy muzyki, ale również gwiazda świata restauracyjnego. Sprawdzamy, które miejsce zajęła Magda Gessler wśród najbardziej wpływowych kobiet w Polsce.

Ranking najcenniejszych marek kobiecych nie tylko daje nam znać, które gwiazdy mają największą wartość. To również sygnał, które z nich mają największy wpływ na show-biznes oraz swoich odbiorców. Kto jest w czołówce w tym roku?

Najcenniejsze kobiece marki osobiste. "Forbes Women" opublikował ranking

Publikowany co roku ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych wyróżnia gwiazdy polskiego show-biznesu, których wartość medialna jest największa. Wyłoniono je za pomocą badania przeprowadzonego przez "Forbes’a" oraz ekspertów z Instytutu Monitorowania Mediów, którzy przebadali ponad 3,5 miliona publikacji, w których pojawiły się wzmianki na temat znanych kobiet. Łącznie oszacowano, że publikowane treści w tym roku osiągnęły wartość 15,7 miliarda zł.

Pierwsze miejsce rankingu niezmiennie zajmuje Iga Świątek już trzeci rok z rzędu z wartością medialną na poziomie 1,72 mld zł. Na drugim miejscu plasuje się Agnieszka Holland z wizerunkiem o wartości 468 mln zł. Z kolei na ostatnim miejscu na podium znajdziemy Magdę Linetti, której marka w tym roku osiągnęła wartość 409,6 mln zł. W pierwszej dziesiątce możemy również znaleźć Dodę, Margaret, Katarzynę Cichopek, Małgorzatę Rozenek czy Annę Lewandowską.

Zobacz także: Polska książka kucharska doceniona w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy raz od 20 lat. Kto jest jej autorem?

Magda Gessler wyceniona na setki milionów. Które miejsce zajęła w rankingu?

W tegorocznym rankingu "Forbes Women" Magda Gessler zajęła 11. miejsce, zaraz po Annie Lewandowskiej. Jej wartość została oszacowana na 216,5 mln zł. To bardzo wysoka pozycja, dla restauratorki jest to jednak niewielki spadek. W 2023 roku zajmowała ona 6 miejsce, a wartość jej marki wyceniono na 221 mln zł. Nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu Magda Gessler jest jedną z najmocniejszych marek kobiecych w Polsce.

Restauratorka nie ukrywała swojej radości z wysokiej pozycji w rankingu i podzieliła się nią ze swoimi fanami w mediach społecznościowych:

"Idę dalej!!! Gratuluję wszystkim nominowanym!!! To zaszczyt być w takim gronie — kobiety góra!!! Jesteśmy wielkie!!!"

Zobacz też:

Kościoły zmieniają się w restauracje. Dawny ołtarz jest nowym barem

Wypasione gofry Ani Starmach. Tak dobry nie zjesz nawet w budce nad morzem

Każdy klient musi zamówić dwa dania. Restauracja wprowadziła nietypowy obowiązek

INTERIA.PL